Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 17 februari 2021

Sånt modelejon

Fy bubblan, det är så kallt att det rasslar i löständerna. Bonzo och jag gjorde en snabb en till broarna, jag tog ett foto av ångan som ån ger i från sej och tänkte förfrysa fingrarna bara för det. Fattar nu att gubben var smått uppjagad i dag när han fixade kojan som Bonzo håller på att äta upp.

Nå nu mår vi gott i alla fall Bonzo och jag i soffan framför brasan. Jag med datorn i knät och han tuggandes på en sköldpadda. Vi begär inte mera än så av vår kväll.


Men jag är ett sånt modevåp just nu. Jag väntar på våren och ville ha lite nya plagg och i dag damp ett paket ner vid posten. Ni vet väl att verkkarit är det som gäller nu, helst med pumps därtill. Det kommer dock inte att hända här inte, men så står det i tidskriften. Nå hur som helst, löst och ledigt ska det va och där är jag nu så mitt i prick.


Dessa svarta är av ett riktigt fint material och kan säkert användas som gå bort byxor. alltså kan jag ta dem när jag besöker mamma. Så hopi hopi och köp om ni vill vara ett modelejon som jag ;) Det blir säkert modeblogg av det här ännu. Dessutom bjuder jag på riktiga arbetshänder och fläckig spegel. Varsågoda!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar