Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 28 april 2021

Onsdag mitt i veckan

Glad i mina små plantor och de är lika glada åt solsken. 



I går när vi gick ut i skog och mark Bonzo och jag hittade jag fina skatter som jag ville få hem.


I dag tog vi skottkärra och såg med. Voj huhhu före jag hade hem detta ekipage, men skam den som ger sej.


Fin trädgårdskonst med mina ögon sett. 



 Pojkarna erbjöd sej att komma hem och hjälpa till med terrassen. Ja tack! Snart solbadar vi på den.

Svärmor passade på att fylla år i dag så vi fick kvällskaffe och tårta och hon blommor och choklad. I morgon är det lite som fredag eftersom vi har den riktiga fredagen ledig. Tjohoo, snabbt kunde jag vänja mej vid det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar