Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 5 april 2021

Påsk annandag

I dag gällde det att ha glimten i ögat på morgonens hundlänk. Huvudsaken att det är en lycklig hund.


Mysigt värre att ta in honom... Huvudsaken att det är en lycklig hund.


Vila på soffan sen. Skulle inte vilja ha en ny att jämföra med bredvid. Huvudsaken är att det är en lycklig hund.


Påsken hos oss avslutades med att jag hängde upp århundradets makrame´ När jag kom på konsten fick jag flow och ingen beskrivning behövdes. Huvudsaken är att det är en lycklig matte.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar