Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 9 april 2021

Slut på arbetsveckan

Onsdagstango på hundlekis. Det var så mycket vårkänslor och hormoner i omlopp på onsdagskvällens hundlekis att det nästan gick att ta på dem.


I gårkväll blandade jag till de tre glasyrerna jag tänkt använda till mitt stengods. I morgon ska det glaseras.

Mamma dök upp och det blev dagens positiva.


Så fint på väg till arbetet i morse. Före snöfallet och klottret.


Här är en som försöker förklara att antingen leker vi eller så drar vi till skogs. och valet föll på skogen och leriga vägar. Så mysig att ta in sen.



 Mycket arbetsamma promenader när så mycket ska bäras med. Nu sover han gott och troligen rätt nöjd och belåten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar