Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 11 april 2021

Sköna söndag

Älskar söndags mornar med lite minusgrader, sol och skog. Känner hur jag ler med hela kroppen. 


 


Sol som värmer vintertrött ansikte. Allt vackert som ögat ser.


Varierande underlag beroende på om solen sluppit på eller inte. Så länge det var fruset spelade det ingen större roll.


Lycklig hund som har så mycket att upptäcka. Vill verkligen ge dej allt lilla vän <3


1,5 timme travade vi på och en liten stund sov Bonzo efteråt, sen full rulle igen. Ett sånt energiknippe.


Ungdomarna kom och Bonzo förstod att utnyttja dem en efter en. Han är inte dum.

I kväll ut med räfsan en stund, så mycket kvistar har blåst ur de gamla björkarna. Nu borde jag få programerad hjärnan till arbetsläge så småningom. Men en verkligt förträfflig helg har vi i bagaget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar