Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 3 november 2021

Målarnatt

I går före jag hade tid till Levada Fysio hade jag små ärenden på stan och fick tid över. Då passade jag på med en gofika på Fiika.


Suverän kurs jag går där vi inte behöver lägga ut pengar och dessutom får saker nästsista gången. Färgpaletter och två penslar det är inte dåligt det.


Jag höll ju på med akryltavlan men var hög av målarglädje när jag kom hem vilket ledde till sömnbortfall och nattliga timmar på målningen i stället. Känner ändå att det var värt det trots att ögonen gott i kors under dagen.


Redan från tidig morgon skulle jag vara i stan igen hos fysioterapeut för att checka rörligheten och få nya övningar.

Frusen av trötthet stapplade jag in och gjorde upp brasa och drack varm choklad. Vilken lyx ändå om man tänker efter. Dagen har rullat på med små göromål och snart väntar hundlekis. Voff!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar