Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 19 april 2013

I mina röda skor


Lycka är...
Att ha röda sommarskor som dessutom passar perfekt!
Ja med den här farten får vi allt börja se om vår sommargarderob. Vet inte vad det var med de här skorna, om det var färgen eller nåt men jag kunde inte hejda mej från att klicka hem dem. Var nästan säker på att de inte skulle passa ankfötterna och det tog faktiskt ett par dagar före jag alls kom mej för att hämta paketet. Lyckan var då desto större när de var som gjutna. Än en gång har märket rieker gjort mej salig över att det finns skor som kan vara snygga och bekväma på samma gång. Det här var tredje paret rieker jag har och jag vet att det är här jag hör hemma i skovärlden.
En tung arbetsvecka ligger äntligen bakom och nu ska jag njuta av att pyssla på här hemma.
Försökte mej på lite krattning men det är alldeles för vått på vår gräsmatta än. Men det kliar ju så i fingrarna att få bort allt gammalt skräp. Tålamod...

1 kommentar:

  1. De ser vackra ut! Jag brukade ha på mig sådana här sandaler, men nu bär jag bekväma sportskor och varma strumpor när det blir kallare.

    SvaraRadera