Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 1 april 2013

Nu e de slut


Så börjar glada påsken vara över.
Jag minns inte att nån påsk skulle ha varit så bra som den här. Kan hända att minnet är dåligt och det är det ju i och för sej. Gubben påstår att jag bara kommer ihåg sånt som jag verkligen borde släppa men vad kan man. Hur som helst tror jag att denna påsk kommer att kommas ihåg länge. Den var tidig i år, påsken men ack vilket ljuvligt väder den gav oss.
Känner mej så redo för en arbetsvecka där vi i morgon har föreläsning med Christof Treier. Kanske är man som en ny människa efter det. Har också bokat in en föreläsning på torsdagkväll så här kan mycket hända ännu.
Men nu njuter vi de sista timmarna av dagen och har ni tänkt på hur länge det är ljust om kvällarna? Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar