Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 31 mars 2013

Fortsätter


Så fortsätter vi att njuta av den underbara påskhelgen.
Vädret har verkligen varit på vår sida dessa dagar. Prövade i morse om skaren skulle hålla men icke, bara hunden. Men vi gick istället efter traktor och skoterspår och där var det perfekt. Glad att vi kom ut i god tid för senare under dagen har det blåst en del.
Blir annars fruktansvärt lat av ledigheten och gör inte mer än behövligt. Choklad måste man ju äta och sånt men annars lämnar allt oväsentligt.
Fick påfyllning i chokladskålen i dag och vi tackar och bugar. Snart snart ska jag börja tänka på linjerna, kanske. Har en frivillig son som gärna sätter ihop ett lämpligt (i hans öron) träningsprogram. Jag tyckte det lät mest hälsovådligt och övningar där man mer eller mindre har ihjäl sej i. Men få nu se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar