Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 23 mars 2013

Påsktuppen kommer!


Dagen började lite vinglig.
Inte till följd av rödvinsglaset i går kväll utan av öronkristaller som klumppat sej.
Skulle upp tidigt för att skjutsa storebror till bussen som skulle ta honom till Vuokatti men när strumpan skulle dras på tänkte jag gå omkull. Fick gå och lägga mej igen och hela världen snurrade. Lyckades somna till slut och när jag vaknade var det mycket bättre men jag har gått som i dimma hela dagen och att böja sej är det inte tal om.
Nåja det här är också nåt som finns i släkten och jag tycks ha blivit den som tagit all skit så som fetma, nagelbitning, dålig mage och klumpbildande kristaller. Men hey jag är van så finns det nån mer skit så ös över det hit bara, jag tål en hel del vid det här laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar