Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 22 mars 2013

Det var den ledigheten


Dille på ugglor verkar jag ha fått men sämre "svagheter" kunde man ju dras med.
Örhängena klarar jag inte av men det såldes nu som sett så då fick de följa med hem. Nån användning hittar jag alltid åt dem.
Ja det var den ledigheten det. Men jag är nöjd, mycket nöjd. Att ha fått resa, hunnit slappa i kaliser med skitigt hår stående på ända, rensat ut från sängklädesförådet, fått vara ute i friska luften med hunden, virkat hönan Agda och fått nya jeans som går över både vader höft och rumpa gör att man blir verkligt salig. Allt detta och mycket mer på en vecka är ju för tusan riktigt bra.
Den där tavlan jag skulle måla har jag dock inte kommit igång med. Motivet är ännu lite luddigt dessutom. Men det är ju en hel helg ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar