Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 18 mars 2013

Första lediga dagen


Åh vad jag har njutit av dagen.
Man är ju färdig inkört i gamla spår och öppnade gluggarna redan kvart över sex. Träffade pojkarna som var och en skulle till sitt och gick och la mej igen. Den känslan är oslagbar.
Så har det rullat på med lite "must do", promenader, tidsbeställa till Losvika, soffhäng (mitt på dagen!)sy i knappar och faktiskt virkat mej en påskhöna. Fick ide´n när jag kollade lite tidningar vid Prisma i lördags. Tänkte att det kan ju inte vara svårt att svarva ihop en sån. Så nu hänger hon där våran egna lilla Agda och väntar på påsken hon också.

2 kommentarer: