Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 26 mars 2013

Sitter mest och snusar



Vet att jag borde ta tag i tvättstugan.
Har lovat mej det själv före påsken. Annars tycker jag inte det är särskilt viktigt det där städandet till påsken, har aldrig förstått det. Jag städar när andan faller på helt enkelt och då spelar det inte större roll om det är söndag eller vardag.
Just nu har jag något roligare på gång. Oriflame har levererat ett paket fulladdat med produkter och jag har förärat mej en ny parfym inför sommarens alla fester, Delicacy. Doftar ljuvligt. Så nu sitter jag mest och snusar, kan inte annat.
Tvättstugan ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar