Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 8 mars 2013

Freeedag!


Fredag och det är så jess!
Här händer ingenting nytt och jag tycker det är så otroligt skönt. När allt går på i lugn och saklig takt känns det tryggt och bekvämt. Våren har tagit ett steg tillbaka och mej gör det ingenting. Så enkelt med lurviga tassar när det är påfruset. Annat lär det bli när det blir lerigt och blött.
Två lediga dagar ligger framför och en veckas arbete till före det blir vinterledighet. Inte illa alls.
Jag har inte så mycket mer att säga i kväll, jag är så glad ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar