Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 3 mars 2013

Tankat ork


Bilden är tagen exakt för ett år sen men kunde lika gärna tagits i dag.
Som plåster på såren för gårdagens busväder har vi istället i dag haft en riktigt härlig solskensdag.
Vi var bjudna på kalas i dag men jag tackade snällt nej. (Hoppas ni inte blev ledsna)
Kände att de sista dagarna har varit smått kaotiska och kommande vecka är det bara gubben och jag hemma om kvällarna. Därför har vi haft en tanka ork och gemenskaps dag i dag.
Och det har varit riktigt skönt med sol, vila och soffhäng.
Så nu kör vi igen en vecka och med vetskapen om att jag efter två veckor slipper på en liten tripp så går det som smort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar