Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 27 mars 2013

Snart så


Två dagar efter ledigt gick riktigt bra.
I dag den tredje kände jag mej rätt sliten, redan...
Kanske jag är ovan efter en veckas slappande men det ska bli riktigt skönt med påskledigt.
Var till Prisma i kväll för inköp till helgen och jag tror alla andra tänkte som vi att i morgon är det proppfullt så det är bäst att passa på idag. Så i morgon kväll är det säkert riktigt lugnt och fridfullt mellan hyllorna, eller så inte.
Gula tulpaner inhandlade,god mat, gott vin...lite solsken och familjen samlad på det så borde det bli riktigt bra. Snart så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar