Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 14 juni 2018

En smygtitt


Kikar in som hastigast i kväll. Tiden räcker inte till.
Om vi först ska göra en liten uppdatering om tummen så har den jobbat hela dagen och klarat det rätt hyfsat. Helt hundra är den inte men skulle den hållas på denna nivå så klagar jag inte.
En liten förhandstitt på en loppis grej jag hittat. Kunde bara inte slita mej. Dock har jag köpt en sprayburk med gräddvit färg som jag tänkte ändra objektet med. Rosa passar väldigt dåligt in hos oss känner jag. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar