Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 17 juni 2018

Motion och glädje i fokus


I all min prakt.
Det har varit som en mors vila denna söndag. Jag slapp stå i köket och kocka så jag föreslog en cykeltur åt gubben i stället.


Vi dundrade på till Strandcamping och drack kaffe där för att sen vända hemåt. I Kållby kände jag mej lite sliten och mitt knä hade börjat göra ont. Men hemma och duschad var jag som en ny kvinna igen.


Vi bytte om till bil och tog oss till Uffes. Mamma och Hasse firar 30 års bröllopsdag i midsommar och ville bjuda sina barn med familjer på mat.


Det är så fint vid Stinas holmarna och vi passade på att ta lite fotografier där.


En alldeles fantastisk dag om jag får säga det själv.
Nu ska lite kläder på tork i det fina vädret och så ska kvällen tillbringas med en bok. Bara varva ner efter dagar av tacksamhet. Så kör vi midsommarvecka på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar