Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 14 augusti 2020

Till skogs

Dåligt med cykeltid den senaste tiden, eller inte prioriterad ligger väl närmast sanningen. Därför var det extra skönt i kväll efter gräsklippning och mat att ta en liten tur längs stigar och grusvägar.


Hitta några maskätna svampar.




 

Och visst blir höstfärgerna allt mer framträdande.

Jag sladdade in på fotbollsplan, eller där publiken finns för att vara mer exakt och såg knappa sista halvleken där storebror spelade. Vinst när matchen blåstes av och själv blåste jag hem. Och hade det inte varit fredag i dag hade jag lagt mej på betonggolvet och hävdat att jag är i stort behov av semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar