Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 11 december 2021

30 år

I dag är ingen vanlig dag för det är Patriks 30 :de födelsedag.

Alltså, försök förklara för mej vart åren tagit vägen? Tänk ändå att det på den tiden inte var aktuellt med mobiltelefoner, vilket gjorde att svärmor fick skjutsa mej till BB mitt i hennes småbrödsbak till julen då vattnet gick. Gubben och svärfar var på skogsarbete och det var bara att vänta hem dem först. Som tur var hann han till BB fastän det bara tog 4,5 timme sen vattnet gick. Rätt snabbt för en förstföderska.


Och i dag blir han alltså 30 år min vackra pojke.


Hans Lotta hade fixat bord till oss på Stadshotellet där vi åt en fin middag.


Finaste lillebror var naturligtvis också på plats.



 Nu sitter vi på tumis här hemma och jag är rastlös då jag stickat klart halsskyddet. Skulle alltid behöva ha nåt i händerna och bara skräp på tv.

Men tacksam över dagen, min underbara lilla familj och all glädje den ger mej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar