Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 28 december 2021

På utfärd

Vi  packade in oss i bilen på förmiddagen och drog till Harrbådan. Där var så fint i höstas när vi besökte att vi ville se hur det tar sej ut i vinterskrud. Vackert var det och för mej som verkligt går igång på de gråblå vinterfärgerna så var detta magiskt.


En annan som var väldigt taggat på utfärd slängde sej raklång av lycka. Jag tycker den här bilden är urgullig, se bara på framtassarna som han håller så fint ihop att trampdynorna bildar en cirkel.


Och extasen över att se nån annan fyrfoting.


Det blåste kallt så vi fick hålla oss igång Bonzo och jag medan gubben riggade kameran och tog sina bilder. Många hade trampat där före oss så vi behövde inte plumsa i snön.


Vi drack varm choklad och åt saffransbulle. Bonzo hade en påse julgodis som han knaprade på.



 En perfekt utfärd under julledigheten, frisk luft och motion det är grejer det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar