Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 12 januari 2022

2 x massör och sommarminnen

I dag har kroppen fått vara med på en resa som heter duga. Arbetade halva dagen och hade andra halvan ledig. Hade beställt tid till en fysioterapeut som har erfarenhet då det kommer till långvarig smärta. Fick chockvågsbehandling i båda axlarna som ska spjälka upp förkalkningarna och kroppen ska ha lättare att göra sej av med det.

Hämtade gubben och Bonzo såg riktigt bekymrad ut där vi satt och väntade. "Är du helt säker på att han kommer?

Efter kvällsmaten hade jag en tid till min vanliga massör och hon pulade mina höfter så svetten rann på mej. Undrar om jag alls stiger upp i morgon.


I postlådan hade jag en fotobok från den fantastiska sommaren 2021 och bjussar nu på några sidor ur den. Förlovningsparet.



50 åringen.


Bonzo 1 år och bauta dahlian.


Första besöket på Station 23 och sommarens favorit i kruka.


Farmor på våffelfest, solrosor och andra rosor ;)

Ser så fram emot kommande sommar.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar