Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 9 januari 2022

När naturen tar andan ur en

Javisst, det var svinkallt i morse och jag tänkte bara ta en liten knyck med Bonzo. Men med rätta kläderna blev kylan inget hinder och vi gick vår vanligaste runda på 6 kilometer.


Det var så vackert att det nästan tog andan ur mej. Känner mej nykär i vintern alla såna här dagar.


Såg målarobjekt vart jag än vände mej. Fast jag sällan målar nu för tiden så finns motiven och tänket alltid där.



 Hemma lyste solen in genom skitiga fönsterrutor. Så glad att dr Westerlund fick sol på sina blad, jag har nu fullt sjå att hålla växten vid liv till en ny vår och sommar.

En helt fantastisk söndag på alla plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar