Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 16 januari 2022

Söndag


 Bonzo och jag tog en morgonlänk hem till mamma och Hasse på en kopp kaffe. Fick uppleva vacker morgonrodnad och vädret var perfekt.

På eftermiddagen drog jag på mej längdskidorna och tog en runda. Nu hade det börjat blåsa riktigt ordentligt och ibland hade jag motväder så det räckte och blev över. Före jag var hemma började snön yra och det var skönt att vara inomhus igen.

Bada bastu och krypa ner under filten. Vi har haft en riktig soft dag som behövs ibland, speciellt som det blev gubbens enda lediga dag den här veckan. Stickat klart en mössa av restgarn och kliat Bonzo på magen, så mycket mer har inte behövts.

I morgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar