Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 11 februari 2019

Ett boktips


I kväll vill jag ge er ett boktips. Skulden jag bär på av Elisabet Höglund.
Den börjar på ett chockerande och ohyggligt sätt. Ändå är det direkt ur verkligheten i den tid vi lever i och man blir mörkrädd över hur en människa kan lämnas åt sitt öde. Elisabet skriver också om sin och sin systers uppväxt som var allt annat än lycklig. Så läsvärd bok.
Vi har  i dag köpt oss nytt frysskåp och kylskåp och har vi tur blir skåpen levererade på fredag.
Vårt frysskåp har vi levt med på nåder en tid och nu tycks det surra och gå nästan hela tiden så före det kreverar helt så är det lika bra att fixa hem nytt. Kylskåpet är lika gammalt, 19 år så det byts ut på samma gång. Tror verkligen inte de är så energisnåla längre, och det ska sitta bra med nytt och fräscht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar