Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 1 februari 2019

Fredag


Fredag, och arbetet har löpt på i jämn takt.
Så fint ute att jag skyndade i väg med Zeb till skogs så fort han fått i sej torrfodret för att hinna njuta lite sol. Vi försökte oss på en skogsstig men hans korta ben klarade inte snön så vi fick ta oss ut till vägen igen. Den var ändå tillräckligt svårt när det inte är plogat utan vi följer mestadels i traktorspår.
Det är bra fiilis nu med fredagskväll och allt. Svärfar fyller år så vi ska just bjuda in oss själva.
Morgondagen har jag vigt åt städning eftersom jag slarvat hela januari med det, drejning har varit så mycket mer givande. Men man kommer till en punkt då det inte går att sopa under mattan längre och där är jag nu.
Ha en fin kväll alla som tittar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar