Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 8 december 2019

2: advent


Vilken vacker söndag vi fick! Sol och krispigt väder.
Det är bara att se var man sätter ner fötterna annars drattar man lätt omkull.


Den här sköna killen passerar 12,5 år i dag. Så tusans tacksam för allt vi fått uppleva tillsammans med honom, mycket sorg och oro men också härliga glädjestunder. Och vilken vän sen.


Så mycket leklust och livsglädje i kroppen ännu trots den höga åldern.


Hähh?


Kunde inte hålla mej från halkcykling i dag heller, fast jag faktiskt tänkte hur galen är jag egentligen när jag ger mej ut och slirar igen efter att jag kom lyckligt hem i går. Det är helt enkelt för roligt.
Nu klagar jag inte heller när jag sitter med en varm glögg och fötterna i ett uppiggande fotbad.
Glad 2:advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar