Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 26 december 2019

Snölandskap


Drog ut med cykeln i morse, efter skogsvägar och i hjulspår från bilar.


Lycklig som ett barn och pulsen hög.


Körde efter olika vägar så långt det gick sen var det bara att vända om. Så vackert att jag ibland hamnade att stanna och knäppa en bild.


Sen eftermiddag ville gubben ut med sin kamera och jag hängde med. Jakobstads gymnasium.


Allt blir fint bara lite snö kommer. Det vita gör nåt magiskt med världen.


Bäddar in så fint och mjukt. Skolparken.


Grindarna vid kyrkan.


Snön föll tätt ibland.


Tro hopp och kärlek vid sjukhuset.
Eller Tro på kärleken som min förstfödde talade om när han var liten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar