Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 24 december 2019

GOD JUL


Kikar snabbt in här på förmiddag innan barnen kommer och köket kallar.
Det var sedvanlig uppesittarkväll hos mamma och Hasse. Fint med traditioner och att få samlas kring matbordet. Här förevigad med min underbart rara mamma <3


Som traditionen bjuder så läser sagotanten Tomten men i år gick jag lite från konceptet och tog Astrid Lindgrens Jul i stallet i stället.


Med denna bild, ett försök av ca femtio för att få Zeb att sitta i still i två sekunder vi jag önska er alla en riktigt skön julhelg. Må alla få känna samvaro och kärlek och vet ni nån som sitter ensam så ta en stund av er ledighet och besök, det gör så mycket för den personen och det ger dej själv en glädje som är svår att forma i ord. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar