Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 23 december 2019

Gottefabrik


Dan före dopparedan och jag började dagen på bästa sätt. Med en riktigt njutarfrukost och den goda granolan på yoghurten jag fick i gåva igår. Morgonmålet sägs ju vara dagens viktigaste så.


Köket har varit som en gottefabrik i dag. Jag har chokladdoppat marshmallows till kvällens uppesittarkväll hemma hos mamma. Gjort Rocky road till julaftonens Kalle Anka och efterrätt till juldagens julbord med gubbens släkt.


Och eftersom det är lätt hänt att det slinker ner en och annan bit (man måste ju veta vad man bjuder på ) så blev det en länk med hunden i det "mysiga" julvädret och ett pass på cykeln i förrådet.
Jaja sällan är det bara njuta här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar