Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 29 december 2019

En dag i Vasa


I går såg vi Spelman på taket på Vasa teater.
Eftersom man inte fick fotografera under föreställningen är bilden från teaterhäftet. En riktigt härlig föreställning var det och dockorna som vi var skeptiska för blev till riktiga personligheter och höjdpunkter. Spelas ännu flera månader så gå och se den om ni har möjlighet.
Det var tänkt att vi skulle övernattat i Vasa men vädret blev onödigt dåligt för vår gamle fyrfoting så vi hade inte hjärta att låta honom spendera natten utomhus utan avbokade vårt rum och körde hem.


Efter teatern hade vi träff med dessa godingar. Vi fick ett par trevliga timmar på Frans & Nicole med Patrik , Lotta och Lottas mamma Berit.


Jag beställde en Oxgryta som fick 10 plus. Så god och trevligt med den lilla röda grytan som ger det där lilla extra.


Före teatern var vi inne i sportaffärer och jag köpte vinter cykelhandskar. Mycket grejer som nu väntar på den nya cykeln.


I väntan på den testkörde jag handskarna i dag med gubbens ped i det ljuvliga vinterföret...
Så här i slutet av året bjuder jag på denna plaskvåta goa bild. Varsågod bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar