Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 4 februari 2020


Fantastiska dagar nu med sol och riktigt vinter.
Jag har cyklat  två dagar till och från arbetet och det har varit härligt uppfriskande både före arbete och efter.


I går kväll var mamma här och vi drack te och hade det allmänt trevligt. I kväll skulle jag haft målarkväll men hade ingen bil hemma och den kalla kvällen som vi nu har är det skönt att vara hemma med Zeb.


Denna lilla älskling håller på att ännu en gång slita sönder mitt hjärta. Hans artros i bakbenen har blivit mycket värre och på nåt sätt inser jag nu att vi snart kommer att behöva ta ett fruktansvärt beslut.


Trots allt älskar han fortfarande snön och leker gärna men han måste tillika ha väldigt ont.
Älskade vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar