Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 15 februari 2020

Så bra dag


En sån bra dag allt igenom.
Svärfar kom hem igår från sjukhus.
Jag har fått träffa min syster och systerdöttrar som hastigast.
Än har inte stormen nått oss.
Lotta har flyttat från Vasa och blivit sambo med vår Patrik här i Esse. Välkommen kära du.


Jag har köpt otroliga papegoja tulpaner.
Pryder upp vilket simpelt och nerslitet kök som helst.


Jag har bakat kaka.
Hände senast i december.


En syrlig och saftig citron och vallmo kaka. Mmmm...
Här finns inget att klaga på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar