Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 7 februari 2020


Sitter hemma och gnuggar både axel och armbåge, har sån värk. Så fredagkväll är helt okej för mej.
Steg in i byns blomsteraffär strax före stängningsdags för att köpa en bukett rosor till Lotta som blivit färdig lågstadielärare i dag som sonen skulle ta med när han körde till Vasa för helgen. Så stolt över henne <3
Samtidigt köpte jag mej en grönväxt då det behövs förnyas vartefter de befintliga dör ut.


Ljuset tänt, smågodis i skål och nersjunken i soffan tar jag nu efterlängtad ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar