Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 24 september 2020

Bonzo kväll för hela slanten

Bonzo fick komma med till stan efter arbetet när det skulle handlas mat åt honom. 6 kg torrfoder, 8 portionspåsar blötfoder, 3 tuggstickor av torkad hud och ett mindre halsband att öva honom med. Dessutom skrevs han in i valpklubben som gör att han får billigare foder i ett års tid och leksak på sin födelsedag. Ja jag säger då det, den som ändå varit valp.


Han har bundit fina band med husse den här veckan, det kan jag tydligt se och det är riktigt bra för alla parter. Bonzo blir dessutom tio veckor i dag och börjar bli stora karln. 


Så fint när äntligen solen bröt fram bakom diset och Bonzo lekte rövare i det höga gräset. Mormor kom på besök och glädjen var så stor att det kissades på hennes länkskor. Lite piss har ingen dött av.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar