Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 19 september 2020

En lördag

Visst känns det när man är två som kan turas om att hålla koll på valp framfart. Jag har bakat, bytt lakan, tvättat kläder och mattor i dag. Kanske mer än på hela veckan.


Jag har suttit i hage och lekt och vi tränar intensivt på att få till trivseln och tryggheten i inhägnaden. Går inte riktigt bra är väl att uttrycka sej milt.


Helst vill han ju vara där det händer och jag förstår honom så bra. Mitt i morotslandet, i växthuset eller lägga pölar här inne. Det är lajbans. Söt så man smälter är han också.

Kvällen är fin så vi turas om gubben och jag att ta en tur med våra cyklar. Gubben for just med landsvägs och jag kommer ta mtb och dra mot skogs senare.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar