Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 21 september 2020

Då var det måndag

Härligt att möta upp arbetskamraterna igen. Så mycket som hänt och mycket på gång. Som det nu ser ut är jag bara denna vecka i arbete sen hemma några veckor. 

Som jag längtat till Bonzo i dag, har ju inte varit ifrån honom så länge sen han kom till oss. De har klarat sej bra han och husse men kanske lite slutkörda båda två. Verkligen ett heltidsarbete.



 Blåst och regn och jag satte fyr i spisen när jag kom hem. Kan vara det bästa efter en arbetsdag att sitta och stirra in i elden fast efter det får man inget gjort heller. Endast Bonzo har haft energi som räckt gott och väl för oss alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar