Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 31 oktober 2021

Söndagsvandring

Vi kom oss till Harrbåda vandringsled på förmiddagen. Grått men ett härligt uteväder.


Rätt slitet och hala spångar i det blöta vädret.


Från ett fågeltorns perspektiv. Bonzo hade gummistövlarna på så han gick där han tyckte.


Balansen behövde vara i skick.


Så kom vi ut till havet.


Och jag såg en massa fotovänligt överallt.


Som dessa två <3 <3


Så glad att vi kan ge Bonzo den här möjligheten att få vara med och upptäcka. Zeb hade inte riktigt samma förutsättningar.


Gulliga avtryck.


Stengalen som jag är.


Älskar en färgklick i gråskalan.



 Finurligt.

Ungdomarna höll oss sällskap sen vi kom hem och mot kvällssidan satte jag av en timme hos farmor. Satt också en stund hos mamma då syster och systerdotter var på besök.

Så gick Oktober månads sista dag, i ett huj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar