Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 29 juli 2018

Bröllop




Det blev ett tio timmar långt bröllop i går.
Längre kunde jag ha stannat men fötterna sa upp kontraktet till sist och jag fick linkka mej till bilen.
Att jag i dag har en svullen fot och benen full av knottbett gör ingenting för vi hade superroligt.


Vackra Lappfors, det kommer alltid att äga en bit av mitt hjärta.


>Lagom svettiga bröllopsgäster. Det borde ha varit obligatoriskt med nakenbad när ån låg intill, då kanske vi orkat dansa hela natten.


Så fint månen speglade sej i vattnet när vi kom hem. Synd att jag bara hade mobilen för det var magiskt.

Det har varit en fin helg med många människomöten, tillsammanstid med familjen och min halvgalna tokroliga släkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar