Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 28 juli 2018

Ligger mest i ån


Det är sköna lata dagar som glider förbi och jag tycker jag mest ligger i ån.
Men igår firade vi kära mamma som hade födelsedag och på kvällen tog vi oss till Jeppis.
Suverän underhållning i skolparken och alla borde fått nåt de gillade.



Sen drogs vi med folkmassan till nästa scen där Patrik Isaksson uppträdde och där fick vi uppleva hur det är att leva i en trång sillburk. Svettiga kroppar mot varandra så det nästan blev äckelkänsla på det.
Sonen med flickvän befann sej längst fram vid scen så jag fick tillskickat mej detta foto. Själv befann vi oss längre bak i trängseln.
Och idag ställer vi oss för bröllop. Det kommer bli en svettig tillställning men det är ju lika för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar