Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 25 juli 2018

Plättkalas


Den här dreglande go ´biten med kläder hemlevererade direkt från Paris passar på att fylla år mitt i smällheta sommaren. 24 är väl en fantastisk ålder.
Vi har firat med plättar på muurikkapannan, glass och jordgubbar. Det passar alla åldrar och är underbart god sommarmat.


Och den här vännen söker skugga på de allra bästa platser.


Värmen är tuff för alla och man får göra det bästa av situationen. Jag har klippt Zebs päls i dag men det tyckte han inte om. Mest snaggat honom över bakdelen och bakbenen. Funderar om det skulle vara lättare för honom att hållas flytande under simturerna när inte så mycket vattendränkt päls tynger ner. Han har sluppit i ån tre gånger i dag och fullkomligt älskar det. Simmar rakt ut i ån och lämnar förståndet på land, det är Zebs melodi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar