Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 14 juli 2018

Knasiga tider


Knasiga tider det blir uppdateringar här på bloggen nu. Sommarledigheten svänger upp och ner på allt och ingenting. Jag har noll koll på vad klockan är och vilken dag det är. Men det spelar ingen större roll så länge man inte har något viktigt på gång.
I går kväll var jag bjuden till en väninna på mat och med mej hade jag en bukett solrosor. De om nåt kan väl liknas vid vädret vi har.


Denna skönhet hade slagit upp ögonen före mej i morse.
Vi har varit på ett förlovningskalas på eftermiddagen och det är svettigt värre att försöka klä upp sej till sånt. Och jag hade på klart vad som skulle till bara vi kom hem.


Det var raka vägen i plurret för mej och Zeb.


Efteråt lite njuta på terrassen.

I kväll har vi blivit bjudna på plättar och jordgubbar uppe hos svärföräldrarna. Härliga tider när man kan sitta ute hur länge som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar