Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 6 juli 2018

DIY


Jag har jobbat min sista dag för fem veckor framåt.
Det är så otroligt så jag fattar det knappt själv.


Ville ju visa mitt diy projekt.
Jag köpte alltså två handtag som var extra snirkliga och fina. Sökte fram av kaklet som blev över när vi renoverade vessan. Sen var det bara att hotta upp limpistolen.


Efter simturen dukade jag upp med bubbel och jordgubbar från egen täppa. Alkoholfri cider från Petterssons trädgård som kall var riktigt god.


Alla ville vara med.
Nu står brickan på bordet i vardagsrummet med två ljuskoppar på. Enkelt och snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar