Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 9 januari 2020

Bättre upp


I dag har verkligen varit allt annat än gårdagen, både humörmässigt och vädermässigt.
Vi har till och med fått en skymt av solen, förvisso var jag instängd då men såg den genom fönstren i alla fall. Sen var det ju mycket ljusare när vi åkte hem och sidovägarna var torra och bra.
Vi har firat en 50 åring på arbetet i dag, ätit cupcake, glass,kex och slickepinnar och jo halaren spänner alltjämt.
Men jag vallade hunden och så tog jag cykeln och for hem till mamma på te så lite motion har kvinnan fått.
Julgranen kastades ut i kväll så nu är det bara snöstjärnorna i vardagsrumsfönstren kvar. Har plockat flera barr ur sockfötterna redan och lär väl göra det fram till påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar