Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 22 januari 2020


Ett foto från i fjol den här tiden blev till årets första akvarellmålning.
I ärlighetens namn var jag inte så på hugget men hade sen inga svårigheter att komma igång. Jag mest "håsade" igenom målningen och ville hem för arbetsdagen kändes i kroppen. Roligt i alla fall att träffa målargänget igen.


Fick paket hemkört från Koblenz i dag. Tyvärr ingen cykel, vilket jag i och för sej förstått att monteras ihop i dagsläget men väl en cykeltröja. Tröjan hör ihop med blöjbyxan jag beställde ifjol och jag måste ju prova min nya outfit och det var ingen vacker syn. Såg mest ut som en kvarglömd julkorv i kylskåpet, överjäst och... ja överjäst helt enkelt. Men glad jag är ändå.
I cykelvärlden verkar inte mulliga varelser accepterade om man ser till klädstorlekarna. Dessutom ska plaggen vara som kroppsstrumpa hursomhelst och då storlekarna inte stämmer med verkligheten så kan man ju bara tänka sej hur det blir. Nå jag är så in i bombens van. Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar