Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 10 januari 2020

Fredag tjohoo!


Fredag och botten opp säger Zeb.


Nånej, han slickar bara skålarna rena. Men det är gott nog en fredag för honom.
I går kväll satt jag uppe och såg på Äkta Billgrens vilket jag tyckte var rätt bra. Jag har ju följt Elsas blogg länge och har läst en del om hennes föräldrar men riktigt roligt att se dem så här mitt i vardagen. Vilken otrolig konstnär pappa Ernst är, blev helt nockad av hans tavlor. Dessutom såg det ut som om han skulle ha en lapphund också, kan ju ha fel men det borde jag nog få reda på om jag lägger manken till. Söt var den i alla fall.


Vädret just nu är perfekt åtminstone för den som inte bryr sej så mycket i skidåkning.
För att inte tala om den otroliga måne som lyser över oss nu. Så otroligt vackert.
Nu slänger jag upp fötterna och tar fram en bok som jag hämtade från biblioteket i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar