Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 13 januari 2020


I går var en lugn dag hos oss.
Jag var ute med Zeb i regnvädret och hann vara inne en stund så lyste solen strålande och klar.
Men då skulle det ställas med mat för matvraken.
Framåt kvällen satt jag med farmor ett par timmar och så såg jag filmen The two popes på kvällen vilket min lilla son rekommenderat mej. Mycket bra film.


I dag var också vackert väder så jag frågade snällt om mtb:n var ledig och så fick jag bege mej ut på en uppfriskande cykeltur. Himlen var så vacker att jag bara måste stanna på ett par ställen.
Nu går hunden omkring och ser ut som ett utropstecken så jag tar väl en länk med honom då också.
Tror jag kommer sova gott i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar