Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 4 januari 2020

Happy i blåsvädret


Jag är så glad i denna dag.
Förmiddagen gick åt till hundlänk och cykeltur trots pinande väder.
Det blev bilköp för flickvännen och de unga kom och tvättade sina bilar och bjöd på bulla till eftermiddagskaffet. Härligt att få ta del av deras framtida planer och funderingar. Så glad att få vara med på ett litet hörn. Konstigt det där, först hade jag två barn att älska, nu har jag tre <3


På kvällskvisten kom jag mej till stan, handlade mat och satt en timme hos min gammelmoster på sjukhuset. Härligt att se hur hon gör framsteg efter sitt benbrott.
Lite jul har fått ge vika här hemma. Tomtarna har gått i ide, granen får stå till nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar