Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 30 januari 2020


Kom hem till denna fantastiska låda.


Den här gobiten började skruva direkt. Jag hjälpte och stjälpte till så gott jag kunde, försåg honom med både kaffe och mat.


Så skulle den ju fotograferas i sitt skinande och oförstörda tillstånd.


Svårt att bestämma var den tog sej bäst.


Ut i snön och gubben kom med på vår första gemensamma tur med varsin mtb. Så galet härligt!!!
Det kändes så perfekt och jag tror jag ringer chefen i morgon och förklarar att jag inte kan störa min fritid med arbete!? när det finns så mycket annat roligt.


I rampljuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar