Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 2 juni 2020

Bröllopsdag


Bröllopsdag, den 30:de i ordningen och det har varit så fint. Ingen storslagen resa, inga nya ringar, de vi har sliter vi ut. Ringarna har bara blivit slätare med åren medan vi har livet inristade i våra ansikten. Men hemma mötte mej en rosbukett.


Min livskamrat, min stöttepelare, min kärlek.
Vi åkte till Uffes och åt så väldigt gott. Gubben pepparbiff och jag mörad lammnacke. Kaffe, glass med våffla och Irish cream mousse...


Hemma delade vi en flaska bubbel i kvällssolen.


Du & Jag 

Vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar